فرش 700 فرش 700

برترین وبگاه تخصصی فرش و گلیم ایران و جهان

نمايندگي فرش اصيل مشهد طرح افشان درباري

حتي امروزه كه سراميك، پاركت و انواع كفپوشهاي جديد مد شدهاند بازهم در بيشتر خانههاي ايراني فرش، قاليچه، گليم و كناره همچنان جايگاه خود را دارد و البته زيبايي آن با هيچيك از محصولات مدرن امروزي قابلمقايسه نيست. بيروني سازي به نوعي در ارتباط با جهان بيني افراد مي باشد. بيروني سازي بينش ما را نسبت به جهان شكل داده و دانش زباني تلويحي ناروشن را روشن تر مي كند. يا همان بيروني سازي؛ جايي كه افراد، يافته هاي دانش صريح خود را پيكره بندي كرده و يا يك رويكرد نوآورانه را بر پايه دانش ضمني كه در طول مدت زمان زيادي بر اساس تجاربي بدست آورده اند، توسعه مي دهند( هدلاند و نوناكا، 1993).

بنابراين، بيروني سازي، فرايند شكل دهي و تنظيم دانش ضمني به دانش صريح بر اساس كاربرد تكنيك هاي متفاوت مانند استعاره ها، مقايسات، مفاهيم، فرضيه ها و يا مدل ها در يك فرايند بازتابي جمعي است. بنا بر همين اعتقاد، اقبال چند روز پيش از وفاتش به برادر خود گفته بود: «من مسلمانم و از مرگ نميترسم».


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/15 ساعت: ۰۳ توسط:moquette-tabriz-bazar :

آشنايي با محصولات شركت نگين مشهد هلال

اگر به دنبال يك فرش ارزان قيمت و مقرون به صرفه مي باشد بسيار اشتباه مي كنيد . به بياني ساده­تر مي­توان گفت «فراداستان، داستاني درباره خود داستان يا نوع به خصوصي از داستان است كه در مورد اعتبار داستان بحث مي­كند» (ميرصادقي،1377 :207) و در درستي اين مفهوم ترديد روا مي­دارد كه نويسنده همچون يك خداست و نقشي خداگونه براي نويسنده قائل نيست. دل دلدادگي اثر شهريار مندنيپور از داستاننويسان نسل سوم است كه مدرنيسم را در حيطة ادبيّات داستاني در بيشتر آثار خود به نمايش گذاشته است و شكلهاي غير خطّي و زمانهاي به هم ريختة داستاننويسي مدرن را در رمانها و چند داستان كوتاه رئاليستي به كار برده است.

آثار و پيامدهاي گردشگري در مفهوم عام خود از دو جنبه بررسي ميشوند: بعد منفي كه بيشتر شامل ابعاد زيستمحيطي و بعد مثبت كه با تأكيد بر جنبههاي اقتصادي، اجتماعيفرهنگي و محيطي است. نتايج پژوهش حاضر نشان ميدهند كه همه مؤلفههاي اصلي از ديدگاه گردشگران در وضعيت نامطلوبي قرار دارند كه با جايگاه گردشگري استان متناسب نيست.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/15 ساعت: ۰۲ توسط:moquette-tabriz-bazar :